maandag 20 december 2010

#kerstvakantie

Afgelopen vrijdag is de kerstvakantie begonnen....voor de kinderen.
Ze genieten volop van deze maand, gingen helemaal op in de Sint en hebben deze ook al zingend weer uitgezwaaid. 
Maud heeft genoten van de weetjes achter Sinterklaas, Mats heeft flink getwijfeld en Puck kun je het hele festijn nog wijsmaken. #genieten dus in alle fases deelnemen.


De kerstvakantie voor de kinderen is 'hard werken' voor mij, al kan ik meteen ook opbiechten dat de kinderen erg behulpzaam zijn. Robert is van de week geholpen aan zijn knie en ligt met zijn pootje omhoog...maar lang niet de hele dag.


Vandaag hebben we schaapjes gemaakt van klei, daarna geverfd en als laatste met blanke lak ingespoten. Wat een feest.
De klei zat overal, met een beetje water werd het een nog leuker zooitje.


Vanmiddag de neppe boom (treuzelig volgens Puck) teruggebracht naar de intratuin. Helemaal in het ban van de auto en gladde weg gaf ik aan dat het middenconsole van de lampjes in de neppe boom het niet deed. De man@home vond hem DUS niet mooi.


Vandaag de website gemaakt, vooral gespiekt van zuslief en met hulp van Frank is het gelukt.
Zien of ik het vol kan houden om het bij te houden.

7 opmerkingen:

  1. Wat ben je nu weer voor leuks aan het doen!!!????

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig middelgrote zus! Eigenlijk heeft je grote zus het gejat van je kleine broer. Maar dat wisten jullie allebei niet :) Veel succes met bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oké excuus dan ook aan u broer. Hoe volg ik jou?
    Moet er nog een beetje inkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey zussie, wat een leuke blog!! En zo te zien ben je al verder dan ik, want ik heb de lay-out nog niet zoals ik wil. Maar daarvoor Kabul dan weer bij jou spieken. Toch?!
    Liefs en tot vanavond ?

    BeantwoordenVerwijderen